2014. április 17., csütörtök

Sárga és fa - ebből csak jó sülhet ki!

Mostanában rákattantam a sárgára és találtam néhány nagyon inspiráló fotót. 

Szerintem hasonló, fából készült bútorotok nektek is van otthon, miért ne lehetne feldobni a gyerekszobát egy jó erős, harsány sárgával? 

Ha jobban megnézzük a képeket, sok más színnel keverték a sárgát, mégis ízléses lett!





A Vaterán találtam egy nagyon édes, fából készült tárolós padot, igaz nem is hasonlít a fentire, de egy gyerekszobába szerintem nagyon egyedi lenne. Persze valami jó színre lefestve, mondjuk sárgára :)  

Itt pedig egy másik Vaterás gyereklóca, ezt mondjuk nem festeném le, csak felújítanám, mert nagyon szép így eredetiben.





Igaz nem fából készült, hanem MDF lapból, de ezt a retro íróasztalt is szépen le lehetne festeni. Nagyon vagány ezekkel a kör alakú fogantyúkkal az elején. Ráadásul oldalt kárpitozva van, én biztos, hogy valami vicces, mintás szövetet tennék bele, például valami ilyesmit: 


www.etsy.com




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése