2014. április 25., péntek

Fekete-fehér tiniszoba

Jól van na, a fekete-fehér nagy kedvencem, nézzétek el nekem...

Mondjuk én személy szerint ennyire puritán és monokróm szobát nem csinálnék a gyerekemnek, de azért van benne pár jó ötlet, meg úgy egyáltalán, jól néz ki. A fekete-fehér ezzel a világos nyír fával szerintem nagyon finom és szép.






Gondoltam egy merészet, és összepakoltam az IKEA és a ferm LIVING kínálatából egy hasonló szobára valót. Árakat most nem írok, de szerintem viszonylag normális áron berendezhető egy ilyen modern tiniszoba.
Az IKEA-t biztosan mindenki ismeri, a ferm LIVING pedig az egyik nagy kedvencem, csodálatos kiegészítőket árulnak, nálunk ha jól gondolom inkább csak online vásárlásban lehet gondolkodni. Nagyon szép textiljeik, tapétáik vannak, bár hozzáteszem, az idei újdonságok, a rengeteg geometriai minta nem nőtt a szívemhez, de a régi cuccaik nagyon jók!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése