2014. április 14., hétfő

DIY - nyuszis evőeszköztartó





Közeledik a Húsvét és persze én sem bírom ki, hogy ne csempésszek egy kis tavaszt a lakásba. Mivel a Húsvét nagyrészt a kajálásról szól, "varrtam" hát egy kis étvágygerjesztő evőeszköztartót:)

Hozzávalók (3 darabhoz):

- 2 db A/4-es fénymásolópapír (lehet vékonyabb karton is, vagy valami szép színes papír)
- 1 kis darab csíkos csomagolópapír (ezt a Möbelixben megláttam és azonnal beleszerettem, 499 Ft volt egy tekercs)
- ceruza
- sárga cérna
- olló
- vonalzó

 Én varrógéppel varrtam, de kézzel is lehet, így a gyerekek is besegíthetnek.




Az A/4-es papírokat a hosszabbik oldalukon 3 részre osztottam (99 és 198 mm-nél vannak a harmadok)és három részre vágtam őket. 

Így lett 6 db kisebb papírom, ebből vettem 3 db-ot (ez lesz a zseb eleje), és a hosszabbik oldalukon lemértem 13 cm-t, ezeket is elvágtam. A kisebb darabokra nem lesz szükség.

A 3 db nagyobb papírt (99 mm x 210 mm) és a 3 db kisebb papírt (99 mm x 130 mm) a képen látható módon "pároztattam".


 Ezután sárga cérnával, cikk-cakk öltéssel rávarrtam a felső, kisebb lapot az alsóra.




A csíkos csomagolópapírt háromfelé hajtottam, rárajzoltam a hátuljára egy nagyon egyszerű nyuszit, majd ollóval körbevágtam (így rögtön három nyuszim lett). 

Folyékony ragasztóval felragasztottam őket az evőeszköztartók felső "zsebének" a közepére.




  
Íme a fekete-fehér-sárga nyuszis dekoráció a húsvéti asztalra. 

Stílusosan sárga szalvétát tettem bele, de ennyi szín nagyjából elég is, a tulipánok úgyis megadják a friss, tavaszi feelinget! :)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése